*Maya Turizm Taşımacılık Ticaret Ltd. Şti. 2001 Yılında Limited Şirketi olarak kuruldu.
*Tursev Turistik Yatırım Tic. A.Ş. 1987 Yılında Anonim Şirketi olarak kuruldu.
*Asaf Bayraktar Turizm Yatırım San. Ve Tic. A.Ş. 2014 Yılında Anonim Şirketi olarak kuruldu.
Ticaret Sicil Numaralarımız
Maya Turizm Taşımacılık Ticaret Ltd. Şti. 34299
TURSEV Turistik Yatırım Tic. A.Ş. 68079
Asaf Bayraktar Turizm Yatırım San. Ve Tic. A.Ş. 64522
Ticaret Ünvanı
Maya Turizm Taşımacılık Ticaret Ltd. Şti.
TURSEV Turistik Yatırım Tic. A.Ş.
Asaf Bayraktar Turizm Yatırım San. Ve Tic. A.Ş.
İşletmenin Merkez Adresi
Çağlayan Mah. Barınaklar Bulvarı 2.Çelik apt. No.85 8 Muratpaşa / Antalya
İnternet Sitesi Adresi
www.mayahotels.com.tr
Şirket Mersis Numarası : 0-6130-2433-9600018
Antalya Kurumlar VD : 613 024 3396
VİZYON – MİSYON – HEDEF
VİZYONUMUZ
MAYA WORLD HOTELS olarak sektörün üst sıralarında olmak ve MAYA markası ile yerimizi almak.
MİSYONUMUZ
MAYA WORLD HOTELS, ülkemizin turizm imajının gelişmesi için amatör ruh ile profesyonelce çalışma , konuklarına ve çalışanlarına huzurlu bir aile ortamı sunma prensipleri doğrultusunda hareket eder.
HEDEFLER
Çevre Politikası
MAYA WORLD HOTELS olarak Çevre Yönetim Sistemi kurmaktaki en büyük hedefimiz gelecek nesillere yaşanabilir bir çevre bırakma yolunda bir adım atmaktı. Hedefimize ulaşmak amacıyla;
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ POLİTİKASI
MAYA WORLD HOTELS ’de güvenli bir çalışma ortamı sağlamak için her çalışan kendi yetki sınırları içinde gerekeni yapmakla yükümlüdür. Tüm çalışanlarımızı ve misafirlerimizi olası risklere karşı korumak en önemli hedeflerimizden biridir.
Bu doğrultuda;
İş kazaları ve meslek hastalıkları meydana gelmesi durumunda, etkin ve anında müdahale ile kişisel ve kurumsal zararın en aza indirilmesi ve bu sürecin düzenli olarak kontrol edilerek sürekli iyileştirmeler yapılmasını sağlamak,
Her türlü iş kazası ve meslek hastalıkları risklerinin kökten çözerek, tüm riskleri iş sağlığı ve güvenliği kapsamında otel için bir fırsata dönüştürülmesini sağlamayı,
MİSAFİR MEMNUNİYETİ POLİTİKASI
Misafir Memnuniyeti Politikası
MAYA WORLD HOTELS olarak, misafirlerimizin keyifli, huzurlu ve güvenli bir tatil geçirmeleri için; rezervasyon aşamasından başlayıp tatilin bitmesinden sonra da devam edecek her türlü özel istek ve şikayetleri, ücretsiz olarak, yasal kurumlar ve tedarikçi firmalara olan yükümlülükler çerçevesinde,
Tarafsız ve dürüst bir yaklaşımla, hiçbir ayrım gözetmeksizin önem verip kayıt altına alarak çözüm sürecini başlatacağımızı,
Misafirlerimizi şikâyet ve isteklerini iletebilecekleri her iletişim yolunun her zaman açık ve iletişime hazır olacağını,
Misafir odaklı şikâyet ve istek yönetim sistemimizin üst yönetimden başlayarak her çalışanın aynı hassasiyet içerisinde olmalarını amaçlayan, farkındalık ve bilinci artıracak eğitimler yapmayı,
Taahhüt edilen hizmet dışında hizmet alarak şikayetçi olan misafirlerimizin maddi veya manevi zararının karşılanacağını,
İstek ve şikayetleri koşullar çerçevesinde ve misafir memnuniyetlerinin ihtiyaç duyduğu süre içinde inceleyerek sonuçlandırıp misafirlerimize bilgi vereceğimizi,
Misafirlerimizin bizimle paylaşmış oldukları bu deneyimlerini iyileştirmeyi ve devamlı geliştirmeyi hedefleyip, bu hedefe ulaşmak için her türlü kaynağı sağlayacağımızı
İstek ve şikâyet sürecinde gizlilik ilkesinden sapmayacağımızı taahhüt ederiz.
GIDA GÜVENLİĞİ POLİTİKASI
MAYA WORLD HOTELS olarak,
KALİTE POLİTİKASI
MAYA WORLD HOTELS olarak misafirlerimizin ve diğer paydaşlarımızın istek ve beklentilerini ön planda tutmak, misafir güvenini artırmak, kurumsallaşma yolunda ilerlemek, hizmetin planlanmasını ve sorunların hızlı şekilde çözülmesi için etkin bir yönetim tarzına sahip olmak, çalışanların motivasyonunu ve heyecanlarını arttırarak misafirlerimize doğru hizmeti vermek amacıyla kurmuş olduğumuz sistemimizde